zondag 8 november 2015

Herfstjurkje voor Ginneke

Voor Ginneke maakte ik ook nog een jurkje, in een heerlijk Soft Cactusje. Ik blijf grote fan van deze stofjes!

Weer het bovenstukje van SVDHZ, het blijft scoren hier. Alleen armsgaten tekende ik wat groter, want haar kleedjes van vorige herfst worden wat krap. En aangezien Ginneke nog geen t-shirtjes onder haar kleedjes aan wil (veel te warm, mama!), voelt zo'n krap armsgat heel vervelend.


Ook dit kleedje lag al even geknipt klaar, dus werd het tijd om het ineen te zetten. Ik vond echter geen lange rits in m'n voorraad die mooi bij het stofje paste. Alleen korte exemplaren. Geen nood, mijn warmbloedje kan tegen een beetje blote rug ... Korte rits onderaan en bovenaan een kamsnap...


Het rokje wou ze niet te breed. Geen gezwier meer ... 
Ik legde een stolpplooi in het voorpand, het achterpand loopt gewoon breder uit , zonder plooikes. Het rokje is zo  nog wel breed genoeg om te kunnen ravotten.


Na de fotosessie binnen klaarde het helemaal op .... dus deden we buiten nog wat verder van fotookes trekken .... 


Met haar Kibbie, die een camouflagepakje aan lijkt te hebben ...

En eitjes rapen!








Geen opmerkingen:

Een reactie posten