zondag 10 maart 2013

Een zakje voor het liefste meisje van ons groepje.

Lieke mag zaterdag naar een verjaardagsuitstapje. Van Robin. Toen ik zie dat Robin een heel lief meisje lijkt, zei Lieke: " ja, het liefste meisje van ons groepje!".
En daar doen we toch een extraatje voor, nietwaar?
De mama zei me dat Robin graag knutselt, en ook tevreden is met een boek. Dus kocht ik haar mooi knutselpapier in twee formaten, en gekleurde omslagen met kaarten, en gekleurde zelfklevende lintjes.
En ik dook in de stoffenkast, om snelsnel een zakje te maken waar dat alles in paste. Frisse bloemetjes, dat zal Robin wel mooi vinden ...
Uiteindelijk werd het geen snelsnel exemplaar, maar stikte ik de handvatten helemaal van onderaan de zak vast, wat wel wat meer dan enkele minuten in beslag nam. De voering in dezelfde stof als het zakje zelf , en een labeltje ( dat vergeet ik nogal eens ). Verder niet veel tralala, maar het werd een mooi, simpel zakje. Lieke keurde het goed, én de knutselspulletjes passen er mooi in.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten