maandag 29 oktober 2012

Stempels

Toen een collega deze stempel op m'n blog zag verschijnen, stuurde ze me een mailtje. Ze wou dat ook leren. En omdat we samen al een paar gezellige haakavonden gehad hebben, wou ze dat graag bij mij komen leren. Geen probleem, ik wou het wel uitleggen, dan zou ik zelf ook nog eens een stempel maken. En we bestelden een starterssetje. Haar stempeltjes nam ze uiteraard mee naar huis ( een cupcake en een naamstempel voor haar petekindje ), en ik maakte deze. 

Dit is wel de tweede versie, want de eerste vergat ik in spiegelbeeld te zetten ... De collega nam er een afdruk van mee naar huis om in haar doos te steken. Zou ze er zeker aan denken om in spiegelschrift te schrijven ... 
Daarna maakte ik ook nog een paddenstoeltje. Die zal ik goed moeten wegsteken, want Ginneke vond hem heel mooi. 
Een heel fijne, leuke namiddag! Ondertussen speelde Ginneke urenlang met de plasticine, een heerlijke knoeiboel! Een stevige klus om dat op te kuisen, maar ze heeft ervan genoten. En wij van de rust ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten