woensdag 15 augustus 2012

Nog meer smarties

Jaja, ik had de smaak te pakken. En de meisjes vonden het tasje voor F zo mooi ....
De smarties proefden naar meer!
Dankzij mijn beste  ik-zet-alles-netjes-in-lijstjes-maatje zag ik dit. Geweldig! De meisjes kozen elk een stofje voor de voering, en ik ging aan de slag.
Het patroon heb ik al lang geleden gebruikt,  , maar nu maakte ik het met 1 handvat. En dat laatste kan losgemaakt worden aan één kant. Als het handvat zo lang is dat je het over de kopsteun van de auto kan schuiven, hangt het zakje veel te laag.
Ook een binnenzakje, want de meisjes tekenen graag in de auto, en die papiertjes moeten netjes opgeborgen worden.
Daarnaast is er plaats genoeg voor een drinkbus, koekedoosje, zonnebril, en rommeltjes ...
Lekker fleurig, toch?

6 opmerkingen: