zondag 22 juli 2012

Solden bij Ikea

Geen geplastificeerde ruitjesstof meer in Ikea ( zucht, wat jammer ) , wel deze kussens in solden. Werk aan de winkel vanavond ... Morgen meer daarover ...
Vorige week, toen ik eventjes kinderloos was en klaar was met het kampkleedje, zocht ik wat kleine lapjes in de restjesmand, en maakte er dit van ...









Menig bezoeker vroeg zich de laatste tijd waarschijnlijk af waarom ik  rijst van Den Aldi op mijn naaimand had staan, en niet in de kast. Awel, omdat die in de zakjes moest. En ik geen tijd had .
Nu dus  gebeurd, en heb ik eindelijk gewichtjes om op m'n patronen te leggen.

6 opmerkingen:

  1. en werkt dat met zo'n zakjes?
    ik las het in de madam haar boek, maar ik blijf toch precies bij de gewone speldekoppekes...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Of dat werkt, zal ik morgenavond weten ... en anders heb ik schoon decoratie voor als mijn naaikamertje ooit af geraakt ...

      Verwijderen
  2. hihihi, ik heb mij ook een reeks soldenkussens gekocht in den ikea ;-) En die patroongewichtjes, daar zal ik ook eens werk moeten van maken ...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, de rijst stond hier ook al heel lang te wachten ....

      Verwijderen
  3. Wat een toffe patroongewichtjes!!

    Oh... solden op de kussens??! Enig idee hoeveel ze kostten?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. In Wilrijk lagen ze direct bij de ingang, 2 euro per stuk. Kan je niet laten liggen hé!

      Verwijderen