maandag 23 juli 2012

Snel-klaar-projectjes

Gisteren liet ik m'n soldekes van Ikea zien ... Welnu, dit is wat ik ermee deed. 
Ik geef het toe, het is niet zo stijlvol als deze en deze, maar wel reeds goedgekeurd door de jongste dochter ...
En omdat ik dan toch bezig was met snel-klaar- projectjes, of misschien beter gezegd " wegwerken van spullen die in de weg liggen" of " jobkes die al een hele tijd op het lijstje staan" , prutste ik gisteren maar ineens verder.
In de kringloopwinkel kocht ik onlangs een overtrek voor een babydonsdekentje, gisteren verknipte ik het en maakte er zakken van om de donsdekens in te stoppen ( joepie, eindelijk kunnen ze even de kast in ).
En van het laatste stukje maakte ik een zakje voor de wasknijpers. Nieuwe exemplaren,  die de meisjes niet mogen aanslaan als ze een kamp maken ...

Nu ben ik toe aan weer eens wat "echt werk".
Hier was ik verliefd op. En nu mag het heel mooi weer zijn, het kan hier snel verkeren, en frisser worden, zodat broeken geen overbodige luxe zijn. Dus zet ik me vanavond aan een Jacob. Felgeel. Als de zon dan binnenkort weer duikelt, heb ik tenminste een dochter met een zonnige broek...

6 opmerkingen:

  1. ahaaa! er bestaan nog kinderen die kampen maken! goed zo! dat zijn de creatieve zielen van morgen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik was al benieuwd naar je kussencreatie ;-). Leuk gedaan en ik kan het me zo voorstellen dat je kids daar héél veel plezier zullen mee hebben!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mmmmmmmmmmmmmmmmm yes sweetie face down bum up , I lift your dress, pull down your panties and my cock goes in your tight, sweet bum, you scream but I reach around to rub your clit and finger your pussy and soon you enjoy my cock in you and start to push back as I thrust in, moaning and telling me " deeper, harder come on give me your cum" I love how tight a young girls bum feels on my cock, my niece has the best little tight bum and loves my cock in her, I pump you full of cum and watch it run out mmmmmmmmmmmmmmmmm your bum belongs to me now my cock is going to enjoy you, next your sweet little pussy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. I love k--dy secs, I would love to f-c- your niece with you , one in her c--t and one in her ass then we switch

      Verwijderen