dinsdag 8 mei 2012

Boysbands en rondborstige dames

Ik volg heel veel blogs, al een jaar of twee. Maar sinds korte tijd verschijnen er op bepaalde blogs, die ooit heel fijn om volgen waren, ongepaste berichten. Zo is er een blog die werd ingepalmd door een boysband, denk ik, en een andere, waar plots allerlei berichten over rondborstige dames verschijnen. Ik wil mijn "volger" daar uitschakelen, maar weet niet hoe dat moet. Heb al vanalles geprobeerd, maar het lukt me niet.
Hebben jullie dit ook gemerkt? En geraken jullie dan van die dingen verlost?
Ik ben vreselijk bang dat er één of ander virus gaat binnenkomen op die manier ...

5 opmerkingen:

  1. Ga als je in je leeslijst staat naar "weergeven in google reader", vervolgens op "blogger-dashboard" klikken, dan kom je in "beheren blogs die ik volg", dan kan je achter een specifieke blog die je volg via "instellingen" aangeven dat je het volgen wilt beeindigen.
    Wellicht kan het makkelijker, maar zo lukt het ook....
    Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hehe, gelukt. Had het zo al eens geprobeerd, maar moest nog een omwegje maken, dat heb ik nu gedaan. Hopelijk geen rondborstige dames meer in mijn leeslijst ...

      Verwijderen
  2. Dat is ook de enige manier dat ik weet.
    Ik zie ook zo'n vragenlijstje, bvb als ik wil reageren op de blog van @Yane: wat zie jij? met een vieze foto en dan een meerkeuzevraag: neus, p*, ...
    Ik zou ook niet weten hoe die erop komen, zit er dan een virus bij die blog-auteur of bij mij? Ziet iedereen dat of alleen ik? Moest iemand dat op mijn blog zien, zou ik ook wel graag hebben dat ze dat laten weten.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bij @Yane heb ik ook altijd dat er een advertentiepagina opent maar ik klik ze weg voor het open is.
      Op andere blogs heb ik dat nog niet gehad en ook niet van die andere vieze dingen.

      Verwijderen
    2. Bedankt voor de tips ; ik probeer het uit.
      Als ik mijn computer afsluit, kom ik die vieze neus ook soms tegen, maar ik wist niet van waar die kwam. Vervelend allemaal ...

      Verwijderen