vrijdag 8 juli 2011

Ik ga op reis en ik neem mee ...

... een portepapjee!

Uiteraard hier weer mijn mosterd gehaald - weer een perfecte handleiding ...
Twee dochters betekent tweevoud van alles wat mee de auto in gaat. Twee poppen, twee papflesjes voor de popjes, twee vragenspelletjes, twee stickerboekjes, twee kleurboekjes en twee eigen maaksels ...


Voor ieder een portepapjee met kleurplaatjes aan de ene kant, en blanco blaadjes aan de andere kant. En een mini potloodrolletje.

En heel veel reserve-blaadjes!

Prettige vakantie, tot binnen enkele weken!

3 opmerkingen:

  1. Heel leuk! Zal van pas komen tijdens jullie vakantie. Fijn verlof!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. geniet ervan hé! tot in september, klinkt het heel cheezy als ik zeg dat ik u ga missen?

    BeantwoordenVerwijderen