zondag 19 juni 2011

De zak van juf N

Gelukt, nog een zak gemaakt voor de juf van Lieke. Deze vond ik iets te gewaagd, dus probeerde ik er één in een soberder stofje. Een gordijn van de kringloopwinkel, jawel.
De binnenvoering is in hetzelfde stofje, maar daar lopen de strepen horizontaal. Ook twee zakjes aan de binnenkant, voor rommeltjes als GSM's en sleutels ...
Ik maakte er twee ( of eigenlijk 4 ) draagriemen aan. Lange, om over de schouder te dragen. En kortere, om de zak evt aan het stuur van haar fiets te hangen.
Hopelijk is ze hier blij mee.
Lieke vertrekt morgen gepakt en gezakt naar school : cakejes, kinderchampagne, poppenkleertjes en de zak voor de juf. Ze zal nogal blinken!

4 opmerkingen:

  1. Heel mooi en vooral handig (zeker met die riemen op verschillende lengtes)...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. de verschillende riemen vind ik tof gedaan! ik was wel meer fan van de eerste versie van de tas! er mag veeeeeel kleur inzitten bij mij! :) ma toch een schoon exemplaar ze!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind dat ander tasje toch echt wel mooier, maar inderdaad gewaagd. de juf zal hier ook wel blij mee zijn hé.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. lief & wat een goed idee van de juffies om een klassenkado te vragen!

    BeantwoordenVerwijderen