donderdag 2 juni 2011

Bloemen en een schoon dozeke

Vorige week ging ik eens langs bij Talent in de Buurt. En daar kocht ik een schoon dozeken ( in blik eigenlijk )
Ik ben gewoon verliefd op dat tekeningske ...
Ik kocht het niet zomaar doelloos, neen, ik was eigenlijk op zoek naar een doosje om mijn haaknaalden in te stoppen. En wat een geluk, nu kunnen er zelfs wat bolletjes garen mee in ...

De laatste tijd was het nogal druk op school, en zat ik 's avonds wat langer te werken. Daardoor was het steeds te laat om mijn naaimachine nog boven te halen. Maar tv kijken, daar word ik zo onrustig van ... dus haalde ik terug mijn haakgerief tevoorschijn. Een tijdje gelden kreeg ik van twee lieve dametjes , die hier eens een avondje waren komen haken, een leuk boek cadeau : 100 bloemen om te haken en te breien. Ik probeerde de afgelopen dagen een patroontje uit. Eerst in één kleur, het laatste exemplaar in twee kleuren. Ik leerde heel wat bij, en stelde mezelf niet tevreden met half-goed-werk. Neen, ik begon meer dan eens opnieuw, en las meermaals de instructies ... Ondertussen kan ik zonder probleem clusters haken ...
Op naar het volgende modelletje! ( en naar een bestemming voor alle bloemetjes die ik reeds haakte - iemand een ideetje wat ik ermee kan doen? )


Geen opmerkingen:

Een reactie posten