dinsdag 10 mei 2011

Morgen doen we weer eens zot ...

... op Zot van Antwerken.
Ik heb heel wat op mijn lijstje staan ( ik sleur niet graag met mijn naaimachine, daarom spaar ik zo van die "kiekejobkes" voor op de volgende ZvA):
  • A-lijntje voor elk van de dochters knippen;
  • bredere elastieken in de Japanse broeken steken ( ze zakken alletwee af ... )
  • patroon Japans rokje overnemen, en evt al knippen
  • portepapjee knippen ( als papa de tutorial heeft afgedrukt tenminste )
  • zakken knippen uit de stof die ik half-en-half cadeau kreeg
  • bubbels drinken ( half glaasje maar )
  • chipjes eten ( niet te veel, anders hebben we misschien al vettige plakken op ons stofkes ... )
  • tetteren
Ziet er weer veelbelovend uit!

1 opmerking:

  1. Japans broekje van het patroon dat van je overtekende was een groot succes. Kan je woensdag op zot van Antwerken het patroon nog eens meebrengen? Ik zou het graag ook in een grotere maat overtekenen zodat ik het voor Thor ook kan maken.

    BeantwoordenVerwijderen