dinsdag 15 maart 2011

Getest op de fiets ...

... en afgekeurd.
Mijn eerste rok, die enkele weken geleden afgewerkt is, werd vandaag getest. Ik deed hem aan met de juiste kousen eronder ( felblauw, iets mag het hebben ) . Veel te breed. En naar mijn gevoel niet het goede model. Dat te breed had ik me al bedacht toen hij net af was, maar ik dacht dat het wel zou kunnen. Nu vind ik dus van niet ...  Ik wil hem versmallen, maar er zit alleen een rits in, en geen enkele andere naad. Waarschijnlijk ga ik hem gewoon aan de tweede zijkant ( niet die van de rits ) openknippen, en smaller toenaaien. Hopelijk is dat een goed idee ...
Op de fiets is hij ook niet echt praktisch. Wel breed genoeg om gewoon te kunnen fietsen zonder met je knieën tegeneen te schuren , maar zo'n soepel stofke, dat hij steeds opvliegt. Gelukkig zit de felroze onderrok er nog onder ... En ach wat, de passerende chauffeurs mogen ook iets aan hun rit hebben ...
Werk aan de winkel dus ... al heb ik niet veel zin in verstelwerk ...
Misschien neem ik hem morgen mee naar Zot van Antwerken?

1 opmerking: