zondag 16 januari 2011

Nog pakjes ...

Door omstandigheden werd ons pakjesfeest van 1 januari uitgesteld tot gisteren. Er lagen weer heel veel pakjes onder de boom, onder andere zalig mooie stofjes.

Van zus gekregen. En ook goedgekeurd door Lieke. Niet evident ... Ze komen van een winkeltje ergens in Nederland, en één ervan ( het middelste ) is wel heeeeeeeeeeeeel duur, en niet in solden, dus daar moet ik heeeeeeeeeeeeeel zuinig op zijn ... Jaja, een cadeautje met instructies!
Wees gerust zus, op mooie stofjes zijn we altijd zuinig!
Bij Zot van Antwerken tekende ik een patroontje over van een wikkelrokje, ik denk dat ik al weet in welk stofje het wordt ...

De bonnie was trouwens heel blij met haar piramidetasje én met haar gehaakte col ...

1 opmerking:

  1. euhm, correctie, geen enkel stofje bleek aan de kassa in solden te zijn... :-s maar dacht dat ik met roos en bloemekes noch bij mama noch bij Lieke fout kon zijn!

    BeantwoordenVerwijderen