zondag 30 januari 2011

Katootje

is geboren! Met het berichtje " net niet op de achterbank van de auto geboren ... " werd het grote nieuws de wereld ingestuurd. Kato heeft twee grote broers, en twee mama's die niet graag shoppen, laat staan de winkels afschuimen naar echte meisjesspulletjes.
Daarom vond ik dat ik hen roze dingetjes cadeau moest doen ...
Zij zijn ook de eersten die eigen creaties krijgen.
Het begon met een "fruldoekje" , roos met witte stippen. Daarna een pamperzakske en een papierenzakdoekenzakske ( voor grote broers komen zakdoekskes altijd van pas ) .
En dé schildpad-handpop van deze kunstenares ... Het leek allemaal heel ingewikkeld, maar papa drukte de tutorial in kleur af ( zijn bijdrage aan het cadeautje ) , en het bleek nogal simpel. Ook hiervoor roos, donkerroos, wit met fijne roze bloemekes, en wit met een beetje kleurtjes. En vooral ... heerlijk zacht!
Hopelijk geraak ik in het moederhuis om de rozemeisjesspulletjes zo snel mogelijk af te geven!
Een andere vriendin uit hetzelfde vriendengroepje is ook heel hoogzwanger, voor haar moet ik alleen de schildpadpop nog maken. Maar nu ik het eenmaal gedaan heb, durf ik het gerust nog een keer.
En bij deze kan ik weeral een item uit mijn 10 in 11-lijstje schrappen!

1 opmerking: