zaterdag 4 december 2010

Jarig zijn is zo fijn!

Afgelopen maandag was ik jarig. En van 3 lieve collegaatjes kreeg ik een centje "om iets leuks voor mezelf te kopen".
En dit is wat ik ervan kocht ...
Zalige kleurtjes, om mandjes te haken. Het eerste exemplaar zag er zo uit, en breide ik in gewone wol. Maar de volgende mandjes zullen fijner zijn ! Bedankt lieve collegaatjes!

Gisteren probeerde ik ook bloemekes te haken - het lukte van de eerste keer! En door dat succes zette ik me aan een muts. Haken gaat heerlijk snel vooruit ; daarstraks heb ik ze afgemaakt. Nu nog een bloemeke in de juiste kleur haken om erop te zetten, en dan maak ik er een foto van!

1 opmerking:

  1. Graag gedaan lieve collega! ;-)
    Ik ben benieuwd naar de mandjes in deze mooie kleurtjes, alsook naar de muts met bloem.

    Dikke zoen

    P.S: zoals je nu wel merkt, is het me eindelijk wel gelukt om een account aan te maken en kan ik dus eindelijk reageren! leuk leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen