zondag 26 december 2010

Haakjes ...

Ben eventjes weg geweest ; niet naar zonniger oorden ( jammer ) , maar wel naar het land van"platte rust". En aangezien liggen en niks doen niet in mijn repertoire past, ben ik zelfs liggend creatief bezig geweest ...
Nog niet van alles een foto, maar volgende dingen kan ik jullie al meegeven :

 Deze muts bleek voor iedereen te groot, ze ziet er nu zo uit :

 Ik heb ondertussen 6 van die mutsen gehaakt , ik denk dat er binnenkort nog een zevende volgt . Foto's komen eraan ...








Met deze katoen haakte ik opbergmandjes. Het prototype haakte ik in wol, maar is nogal bruut. Daarom in katoen geprobeerd, een veel fijner resultaat. Er volgen er zeker nog, al dan niet in andere kleuren en formaten. Als ooit mijn naaikamertje af geraakt, wil ik het opfleuren met mandjes als deze.










En de bloemekes, die haakte ik als oefening. En omdat ik de kleurtjes zo fris vind. Wat ik ermee ga doen, weet ik nog niet ...

Tijdens de platte rust haakte ik ook een sjaal voor Lieke, één die mooi bij haar muts, jas en poncho past. Foto volgt ook nog ...

1 opmerking: