zaterdag 6 november 2010

Schoon! ?

Gisteren hebben ze hiernaast nog eens hun best gedaan. Met een dag vertraging wel, maar het is ondertussen gebeurd. Om 7.00 stonden ze hier met de beton , en kort na de middag begonnen ze de beton te polieren. Een jobke dat veel lawaai maakte, waarvoor ik vluchtte met de kindjes. Tot 23.30 hebben ze doorgewerkt. Gesterkt door veel koffie, een tas soep, en lekkere speculaas van de mami. Ik had zowaar compassie met die mannen ; wat een lange dag haddden die ... De ene viel letterlijk omver toen hij om 22.00 zijn schoenen terug aandeed om na een koffie-shot verder te gaan werken. Maar onze papa bracht me snel met de voetjes op de grond ; mijn compassie zou snel verdwenen zijn als ik het factuur krijg. Daar heeft hij een punt ...
En of dat nu echt schoon is, zo'n gepolierde beton, dat laat ik in het midden ; het wordt uiteindelijk de garage, dus moet het gewoon practisch zijn. Gemakkelijk in onderhoud, en er moet verder niks aan gebeuren. Dus, met andere woorden, het eerste stukje is klaar ; de vloer van de garage!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten