zaterdag 6 november 2010

Nog een zakske

Woensdag ga ik voor het eerst naar het naaiclubje in Borsbeek. Ik ga er niet naaien, want heel de verhuis van mijn stikmachien en toebehoren vind ik te omslachtig. Maar ik ben een hele tijd geleden aan een muts beginnen breien, en daar ga ik eens goed aan doorwerken. De breikriebels bekropen me, toen ik een folder in de brievenbus kreeg over de "muts have" ... Voor dat geld kon ik wel een fiasco riskeren.
Soit, eigenlijk wou ik het daar niet over hebben. Ik wilde wel zeggen, dat ik vind, dat ge op een naaiclub niet kunt aankomen met uw breigerief in een plastic zakske. Dus moest ik er wel één op maat maken ... Mijn inspiratie vond ik hier ( lees dan het stuk van de tas )  , de basis kocht ik hier ( kussensloop met rits voor 3 euro ... daar kunt ge de rits nog niet voor kopen ... ), en het resultaat ziet ge hier ...

Let vooral niet op onze lelijke keukenkasten, maar dat is een volgend project , als we eens terug (veel) centen hebben. En let ook niet op de sneeuwmannekes ; die plakken er al enkele jaren op. De meisjes vonden die echt schattig, dus vond ik dat die wel heel het jaar kunnen blijven hangen. Ondertussen maken ze al deel uit van ons interieur, en zie we ze al niet meer hangen. Tot ge dan natuurlijk eens een foto trekt van een zakske dat aan de keukenkast hangt ...

In het opgestikte zakje zitten de 3 luttele eurootjes om binnen te mogen woensdag. Ik ben er dus helemaal klaar voor. Compostela, here I come!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten