donderdag 14 oktober 2010

Appeltjes

Zweten, zwoegen, nadenken, proberen, losmaken, opnieuw proberen, opnieuw losmaken, ...
Niet gemakkelijk, een broek met echte zakken! Het was een jaar of 5 geleden dat ik dat nog gedaan had.
Zelf vind ik ze best geslaagd, om op te eten zelfs, de appeltjesbroek van Ginneke.
Mijn klein modelletje is niet in superform, ze heeft heel de dag op de zetel gelegen. Maar na een lekker badje met snottebellenbadschuim ( tip voor jonge moeders : badschuim van Zwitsal met eucalyptus in. Laat alle snottebellen goed loskomen ; vandaar onze naam : snottebellenbadschuim ) wilde ze de broek wel aan. Overdag mag ze eigenlijk niet meer met haar tutje rondlopen, maar als ze wat ziekskes is ( 2 keer op een nacht overgeven vindt mama ziek genoeg ) , mag er altijd ietske meer. En er hangt een assorti rood tuttedoekje aan, dus het kan nog net ...



Haar achterkant laten zien is in eerste instantie wat teveel gevraagd, maar na wat gesupporter van papa, wil ze zich toch omdraaien. Zo kan ze daarna op de foto het groene dingetje ook zien...

Persoonlijk vind ik mijn kleineke er wel stoer uitzien zo ...

1 opmerking:

  1. stoer? SUPERSTOER!!! maar ze ziet er inderdaad niet helemaal de guitige Ginneke uit... hopelijk snel beter!

    BeantwoordenVerwijderen